[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

superman feed na centrum.cz
Středa Červen 25 16:20:37 CEST 2008

Zajímavé je, že stálice a hvězdy na nebi programovacích jazyků jsou Ty,
které to nedělají. Evidentně Rossumův postup neprospívá jazykům.
Teoreticky si můžete myslet co chcete, ale v praxi se Rossumův postup
ukazuje jako spolehlivý postup, jak jazyk poslat do kolen a na dno.
Podívejte se do historie, a uvidíte to.

Je sice hezké, že pro Rossuma je Python zábavou, ale pokud o něco jde,
tak se to až tak necení, pokud zábava nejde ruku v ruce se
spolehlivostí. Nebo otázka: Svěřili byste své celoživotní úspory někomu,
pro kterého je práce zábavou, ale nic jiného. Je mu jedno, že Vás to
poškodí, hlavně, že se baví? Vybíráte si právníka, který Vás bude hájit
hlavně proto, aby ho to bavilo? Atd..

Jinak vybral jste si špatný jazyk - PHP se dost mění a je mu to značně
vytýkáno.

Miloslav Ponkrác