[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

David Michal dmichal na altien.com
Středa Červen 25 16:43:13 CEST 2008

No ale pak pokud kod neni treba menit tak proc by mela byt pozadovana udrzba starych knihoven?
Pak preci staci pouzit starsi verzi pythonu a nechat to byt ne?
Tim myslim odpovidam I na dalsi polozene dotazy. :)
David