[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

superman feed na centrum.cz
Středa Červen 25 18:22:47 CEST 2008

> Ale hlavně nechápu, že vám nevadí, že se nekompatibilně změní
> databáze, internetové protokoly, atd., ale že se vyvyne a změní taky
> Pathon je problém.

Ano? Já tedy nevím o databázi, která by nekompatibilně změnila API, nebo
SQL. Stejně tak nevím o tom, že by se TCP/IP protokoly nějak bouřlivě
měnily.

To, že se změní Python je problém - protože k tomu není vůbec žádný
důvod. Nic to nepřinese, kromě "estetického" pocitu pana Rossuma. Zato
starosti a náklady na změnu nejsou vyváženy mohutnými přínosy.

Miloslav Ponkrác