[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

Jan Bednařík jan.bednarik na gmail.com
Středa Červen 25 20:21:11 CEST 2008

Dne 25. červen 2008 19:12 superman <feed na centrum.cz> napsal(a):

> Znovu se tedy ptám na konkrétní případ nekompatiblity v databázích, a pod..

> Prosím Vás, proč je nazýváno vývojem syntaktická změna, která nic
> jiného, než estetický pocit pana Rossuma neznamená? Já chápu vývojem
> třeba rychlejší rozhraní, vyšší funkčnost třeba internetových protokolů,
> rychlejší práci s daty, atd. atd. atd.. Ale dohadování se o tom, jestli
> tam bude reduce, nebude reduce - to není vývoj, to je puntičkářství.
> Navíc puntičkářství, které v praxi kromě problémů nikomu nic moc nepřinese.

> Ale znovu říkám, IPv6 má alespoň cíl něco zlepšit - konkrétně hlavně
> [...]

Mám tři otázky:

Četl jste, jaké změny se chystají (všechny)?

Víte o existenci Python 2.6 a máte představu o tom, jak by měl
probíhat přechod na Python 3000?

Když už se dělá spousta zásadních a užitečných změn, které nejsou
zpětně kompatibilní, je takový problém, když se přitom udělá pár změn,
které tak přínosné nejsou (relativně)?

Honza