[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

Petr Majtan pmajtan na seznam.cz
Čtvrtek Červen 26 11:20:01 CEST 2008

> Znovu se tedy ptám na konkrétní případ nekompatiblity v databázích, a pod..

Konkretni priklad DB bych mel. Jde o Oracle, verze 9 a 10 se od sebe odlisuji napriklad hintama. A vezte ze ladit dotazy na velkyvh DB je pekna pakarna. Nejsou to az tak zasadni zmeny, v syntaxi ani v API, ale na druhou stranu co by v tech API menili, kdyz jich zas tak moc nenabizeji a o jejich vymakane funkcionalite radeji pomlcet.
Co se tyka jejich nadstaveb, tak tam neni nekdy kompatabilita ani kdyz se to ulozi ve stejne verzi.

Zaruky? Jake zaruky firmy nabizeji? Jenom ty ze si za ne nechaji pekne masne zaplatit, ale kdyz prijde na lamani chleba, tak nepohnou ani brvem.
Prosel jsem si dost vetsimi firmami a vsude bylo plno kecu o zarukach, ale nikdy jsem nevidel neco takoveho aplikovat v praxi. Jsou to jen kecy, ale do sporu niko nepujde.
Zruka je jen to, ze diky takovemu to pristupu budeme stale o dva kroky spatky.

K uvadenym zmenam v Py se necitim kompetentni vyjadrovat, na to jsem v Py jeste zelenac. Ale k tem DB a zarukam jsem se vyjadrit musel. Souhlasim, ze prepisovat neco je pakarna, ale vetsinou se to stejne splachne nejakym drahym projektem.

Hezky den,
  Petr Majtan