[python] pygame? , vyber kniznice

Tomy Novella tomasnovella na gmail.com
Čtvrtek Červen 26 13:30:43 CEST 2008

no to je prave ten problem, ze neviem, co chcem robit ;)

momentalne pracujem v linuxe a na windows sa pytam preto, ze ked sa uz
nieco ucim a linuxaci vyhynu, tak aby som to vedel pouzivat aj vo
windowse, rssp. mohol na tom o 5 rokov vediet zarobit ;)

s activeX nechcem mat nic spolocne, idem mi vsak o to, ze mam taky
napadik na malicku hru a dost ju chcem spravit, len neviem, ci ju
budem vediet spravit aj v napr. wxPythone... resp. nechcem sa ucit
kniznicu, ktora mi je nanic ;-)
da sa pygame, resp. nejaka herna kniznica uplne nahradit nap.
wxPythonom?(aby som sa naucil len neho, a vedel v som spravit vsetko
-> aj jednoduche GUI aplikacie, aj hry...)