[python] pygame? , vyber kniznice

Vlado Balko vbalko na gmail.com
Čtvrtek Červen 26 13:39:19 CEST 2008

No ak chces robit fullscreenove aplikacie (typicke pre hry) tak je
jednoznacne najlepsi pyGame, ktory ma z tychto kniznic asi
najprepracovanejsiu podporu pre vykreslovanie na canvas a predpripravene
triedy na animacie, collision detection, manipulacia obrazkov atd.

Ked v tom vsak budes chciet spravit klasicku okienkovu aplikaciu, budes mat
trocha problem. Je sice nejaka kniznica (nepamatam si meno), ktora simuluje
nejakeho jednoducheho okenneho managera, ale nie je to to prave orechove. Na
to sa ovela viac hodia ostatne kniznice - pyQT, pyGTK, pyWx...

Takze - ak chces robit hry pyGame - inak nieco ine

vbalko