[python] Obecná rada

Vlado Balko vbalko na gmail.com
Čtvrtek Červen 26 14:02:13 CEST 2008

Je jasne, ze seriozna hra potrebuje seriozny engine. Takyto engine sa vsak
nerobi v pythone.

Povodny tazatel spomenul, ze ma napad na malu hru - prave na takyto druh
hier je pyGame urceny. Male hry (tzv. flashoviny :) ), kde by bola tvorba
nejakeho rozumneho enginu obrovskym overloadom a kde vykonnost pyGame je
dostatocna. A povedzme si, ze pyGame ma implementovane algoritmy a
optimalizacie, ktore by tvorca svojej prvej hry urcite napisal horsie a
pomalsie.

vbalko