[python] Obecná rada

superman feed na centrum.cz
Čtvrtek Červen 26 13:52:38 CEST 2008

Asi to chce obecnou radu:

1) Programování her chce jiné věci, než programování grafických aplikací.

2) Programování grafických aplikací v herních knihovnách je ukrutně
pomalé a výsledek je hnusný.

Závěr: Na používání her se většinou používají dost odlišné knihovny
oproti programování běžných grafických aplikací.

Miloslav Ponkrác