[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

superman feed na centrum.cz
Pátek Červen 27 19:39:12 CEST 2008

Pavel Kosina napsal(a):

> Ale no tak. Já vím, je to těžké, když ostatní nechápou moji pravdu, ale
> toto prosím ne. Stačí.

Ale no tak. Jasně jsem napsal, ať si ten člověk sám dá dohromady
statistiku sám, ať mi nevěří ani slovo. Myslíte, že tak se chová člověk,
který "je nepochopen"? Já přeci píšu, přesvědčte se sami - a sami si
dejte dohromady fakta. Jenže když tu někdo namísto fakt začne s tím
"kolik lidí tomu věří", tak co mám napsat?

Ale ať to ukončíme, souhlasím s tím, že prostě jazyk X (to platí obecně
pro každý jazyk) prostě dělá nějaké věci - a podle toho u něj zůstávají
lidí, kteří s tím souhlasí a odcházejí ti, kteří nesouhlasí. Tudíž ať
udělá jazyk X cokoli za změnu, bude s ním nadšeně většina komunity
souhlasit, protože nesouhlasící odejdou a tudíž nebudou součástí
komunity. A je pak jasné jak se dochází k souhlasu.

Miloslav Ponkrác