[python] Jak pythonu rict kde ma knihovny?

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Středa Březen 12 15:14:33 CET 2008

David Michal wrote:
> Zdravim, Diky za reply. V ld.so.conf uz ta cesta byla pridana a stale
> neslo. Nakonec jsem pouzil windows metodu a stroj jsem restartoval. A
> restart pomohl. Nevim jestli za to muze nejaka skryta cache python,
> nebo cim to bylo. Stalo se vam nekdy neco podobneho?

Neni to cache pythonu, ale tve promenne prostredi. Obvykle pomaha neco
jako `source /etc/profile` v shellu, ze ktereho spoustis sve programy,
protoze obecne neexistuje zpusob, jak zmeny promennych prostredi
"vypropagovat" do bezicich procesu.

-jkt

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth