[python] Jak pythonu rict kde ma knihovny?

Věroslav Kaplan veros.kaplan na gmail.com
Středa Březen 12 16:43:39 CET 2008

2008/3/12 Jan Kundrát:

> David Michal wrote:
>  > Zdravim, Diky za reply. V ld.so.conf uz ta cesta byla pridana a stale
>  > neslo. Nakonec jsem pouzil windows metodu a stroj jsem restartoval. A
>  > restart pomohl. Nevim jestli za to muze nejaka skryta cache python,
>  > nebo cim to bylo. Stalo se vam nekdy neco podobneho?
>
>  Neni to cache pythonu, ale tve promenne prostredi. Obvykle pomaha neco
>  jako `source /etc/profile` v shellu, ze ktereho spoustis sve programy,
>  protoze obecne neexistuje zpusob, jak zmeny promennych prostredi
>  "vypropagovat" do bezicich procesu.

Já si teď nejsem jistý, jestli není po úpravě `ld.so.conf` potřeba
udělat  `ldconfig` pro obnovení cache dynamického linkeru. Myslím, že
nějaké distribuce `ldconfig` po restartu dělaly, což by vysvětlovalo,
že po restartu to fungovalo.

--VK
PS: Ale chtít po mně myšlenku v 16:43 není dobrý nápad, takže prosím
laskavého čtenáře, ať to prozkoumá sám.