[python] Správný návrh Qt aplikace

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Neděle Květen 4 19:12:11 CEST 2008

Zdravím, tápu v jedné věci (no je jich víc, ale tahle mě momentálně
zajímá nejvíc).
Když píšu okenní aplikaci, tak "hlavní" třídě mám nechat podědit co z
Qt ? QtGui.QApplication ? Nebo instanci aplikace vytvořit až někde v
programu do proměnné ?
Řekl bych, že bych měl podědit QApplication, samotný popis GUI mám v
jiném souboru, takže tam zase podědím QWidget nebo QMainWindow.

Narazil jsem na potřebu začlenit jazykové soubory s překlady (které se
teda momentálně dost vzpírají ) a zjistil jsem, že instance nezná
"installTranslator" a tím jsem se dostal k tomu, že tam mám asi
hromadu slušných chyb :)

Pokud by někdo chtěl kouknout na tu hrůzu, tak zde:
http://code.google.com/p/moodleed/source/browse/trunk

--
S pozdravem
Martin Stiborský