[python] Správný návrh Qt aplikace

Petr Vaněk petr na scribus.info
Úterý Květen 6 07:45:01 CEST 2008

On ne 4. května 2008, Martin Stiborský wrote:
> Když píšu okenní aplikaci, tak "hlavní" třídě mám nechat podědit co z
> Qt ? QtGui.QApplication ? Nebo instanci aplikace vytvořit až někde v
> programu do proměnné ?
> Řekl bych, že bych měl podědit QApplication, samotný popis GUI mám v
> jiném souboru, takže tam zase podědím QWidget nebo QMainWindow.

většinou mi stačí "hlavní třída" z QMainWindow, i když je pravda, že v jednom
programu dědíme i QApplication a QApplicationCore.

> Narazil jsem na potřebu začlenit jazykové soubory s překlady (které se
> teda momentálně dost vzpírají ) a zjistil jsem, že instance nezná
> "installTranslator" a tím jsem se dostal k tomu, že tam mám asi
> hromadu slušných chyb :)

najdi si nějaký PyQt program a sprostě kopíruj (dovolí-li to licence), tím se
hafo naučíš. Napadá mne např.:

http://www.die-offenbachs.de/eric/index.html

nebo cokoli z sf.net ;)

petr