[python] Nový člen

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Pondělí Květen 12 12:39:21 CEST 2008

Hmm slovník jsem jenou z nudy vytvořil, ale nemam k němu žádnou databazi slov :( ale jinak je plně funkční... Nejedná se o nic velkého... Tady jsou zdrojaky: http://www.pastebin.sk/en/6544/ ale na některých verzích pythonu blbnou takže mam i druhou verzi (blbuvzdornou :)) ta je tady: http://www.pastebin.sk/en/6545/