[python] Nový člen

Robert Helešic helerob na gmail.com
Pondělí Květen 12 13:59:35 CEST 2008

Chtel jsem se zeptat, mate nejake nahrazovani diakritiky nebo kdyz Vam
pisu tento text, tak jej cte bez diakritiky? Pred rokem jsem stvoril
python program, ktery prevadel zadany soubor bez diakritiky na
diakritickou verzi, nebyl nejak moc kvalitni, pouhych 95%, tzn kazde
dvacate slovo bylo spatne interpretovano, ale i tak by eventualne
tento programek mohl pomoci.