[python] Nový člen

Marek Palatinus marek na palatinus.cz
Úterý Květen 13 11:53:13 CEST 2008

Skvělý link, díky za něj. Díval jsem se do česko-bengálského a
česko-čínského slovníku. Je tam krásně vidět rozdíl v kultuře, tedy za
předpokladu, že ve slovníku jsou přeložena nejčastěji používaná slova.
Zatímco v bengálštině jsou samá krásná slova jako rostlina, zvíře, člověk,
příroda, hora,  v čínštině najdete na prvních řádcích trestný čin, výroba,
distribuce...

Vím, že je to silně OT, ale prostě mi to nedá :-).

MP