[python] Vydání knihy o pythonu

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Neděle Květen 18 17:44:57 CEST 2008

imho by trebalo zvyraznit najbňnovsie featury pythonu, lebo ja mam len
vyssie spomenutu knihu zaoberajucu sa pythonom 1.5 a nie a nie
pochopit z tych anglickych clankov, co su generatory, dekoratory a
neviem co este :) tak nech toto tu urcite je, a urcite si ju kupim.

taktiez by som poprosil vyvarovat sa stylu pisania a la Mistrovstvi v
C++(dlhe pre zaciatocnika nepotrebne a nidne veci), lebo to som asi po
tyzdni vzdal(druha vec je, ze po roku to zacinam ocenovat, ale na
zaciatok fakt ludi nezaujimaju vsetky detaily...) :-(