[python] Vydání knihy o pythonu

slush slush na centrum.cz
Neděle Květen 18 18:54:23 CEST 2008

> Všichni budou nadšeně nabízet hostingy, spolupráci, kdo co napíše,
> přeloží, a co tam ještě dají, ale nikdy, tímto stylem nikdy žádnou knihu
> nedokončíte. Tím jsem si jist. Naprosto jist.

Hosting a wiki jsem nabidnul PRAVE PROTO, ze situaci vidim velmi podobne.
Vidim to nadseni, ale na druhou stranu nikdo nikomu dosud nebranil, aby
jakoukoliv oblast v pythonu, ktere dobre rozumi, zdokumentoval treba na wiki
py.cz. Prave proto jsem zaridil wiki (stalo me to usili peti minut), aby se
mohli bez zabran ukazat ti, kteri to mysli vazne.

Myslim, ze jediny zivotuschopny model je sepsat "co kdo vi" do nejake wiki
pod rozumnou licenci, pripadne prelozit/ziskat materialy odjinud a pote
zpusobem vseobecne diskuze a hlasovani diskutovat, kterou cast a proc
zahrnout/odebrat z finalniho rozsahu. Znamena to urcity overhead, ale
vzhledem k tomu, ze se zde ozvalo minimalne osm lidi, kteri jsou ochotni
neco napsat by to mohlo jit relativne rychle.

Vzhledem k tomu, ze se do wiki na python.slush.cz doposud zaregistroval
pouze jeden clovek to vsak vidim spis na hospodske povidani o tom, co by
mohla takova idealni knizka obsahovat.

S pozdravem
MP