[python] Vyd�n� knihy o pythonu

Filip Štědronský regnarg na seznam.cz
Neděle Květen 18 21:11:11 CEST 2008

On Ne, kvě 18, 2008 at 08:46:23 +0200, Calis.martin na seznam.cz wrote:
> Hmm, proto jsem taky říkal že by bylo nejlepší aby prostě začly psát články na py.cz a aby to pak jenom daly dohromady...

Dobrý den,
to je sice také řešení, ale přecejen články na py.cz jsou
už z pricnipu něčím torochu jiným, než části knihy a těžko
lze napsat něco, co bude sloužit jako oboje. Dobře psaná
kniha tvoří jeden koncepční celek (alespoň v myslitelném
rozsahu), takže si myslím, že bastlení jedno přes druhé
by nemuselo vést ke kvalitnímu výsledku. Jak to vypadá,
jistě se nabídne dost autorů, kteří jsou ochotni napsat
celou kapitolu nebo dvě a když se na tom dohodnou, neměl
by být problém, aby si vytvořili nějakou jednotnou základní
koncepci. Protože knihu tvoří celek, ne soubor článků...
Při psaní takové knihy je třeba dávat si extrémní pozor,
protože jinak mohou vzniknout nečitelné obludy jako TCL\TK
(odstrašující příklad knihy, kterou jsem ani s trochou
předchozí znalosti jazyka a notnou dávkou fantazie ani
v nejmenším nepochopil, i když nevím, zda je to skutečně
chyba autora, nebo jen mizerný překlad z polštiny).

Přeji všem hezký zbytek večera, regnarg

--
regnarg --- http://rg.pretel.cz -- JID: regnarg na jabber.cz
V péči o štěstí druhých nacházíme své vlastní.   --Platón