[python] Vydání knihy o pythonu

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Neděle Květen 18 20:46:23 CEST 2008

Hmm, proto jsem taky říkal že by bylo nejlepší aby prostě začly psát články na py.cz a aby to pak jenom daly dohromady...

> Od: slush <slush na centrum.cz>
> Předmět: Re: [python] Vydání knihy o pythonu
> Datum: 18.5.2008 18:54:46

> Hosting a wiki jsem nabidnul PRAVE PROTO, ze situaci vidim velmi podobne.
> Vidim to nadseni, ale na druhou stranu nikdo nikomu dosud nebranil, aby
> jakoukoliv oblast v pythonu, ktere dobre rozumi, zdokumentoval treba na wiki
> py.cz. Prave proto jsem zaridil wiki (stalo me to usili peti minut), aby se
> mohli bez zabran ukazat ti, kteri to mysli vazne.
>
> Myslim, ze jediny zivotuschopny model je sepsat "co kdo vi" do nejake wiki
> [...]

Moto: Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje. Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč. My jsme spojili teorii s praxí - nic nefunguje a nikdo neví proč.