[python] Vydání knihy o pythonu

David Adamczyk jinx.mailinglist na gmail.com
Pondělí Květen 19 15:52:24 CEST 2008

Dobry den,
byl bych velmi potesen kdyby takovahle kniha vysla ale osobne vidim
problem v tom ze ucebnic programovani je na webu a v knihovnach plno,
ucebnic zakladu pythonu se da taky najit docela spoustu. Proto by bylo
IMHO lepsi kdyby se kniha zabyvala pokrocilejsimi vecmi nez "Letajici
cirkus" a bylo to zabrano vice do hloubky. Pokud by to bylo uvedeno na
webu zrejme by bylo dobre pouzit nejakou svobodnou licenci, a celkove
knihu rozdelit do vice kapitol tak aby si kazdy mohl vytisknout jen tu
kapitolu kterou potrebuje (pripadne celou knihu).