[python] Vydání knihy o pythonu

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Středa Květen 21 11:34:13 CEST 2008

pokud by se jednalo o tistenou formu, tak razeni dle "urovne" je mimo
protoze kazda vyzaduje jiny system pristupu.
Ohledne jazyka, myslite si ze cz verze by mela mensi vypovidaci
schopnost ? stejne tak se muzu divat (a divam) na vydani v anglictine,
me nezajimaji kdyz volim mezi cz a en verzi teze knihy v 90procentech
bych volil cz verzi. Tak to teda vidim ja.