[python] Vydání knihy o pythonu

Ondrej Beran ondrej.beran na gmail.com
Středa Květen 21 11:59:58 CEST 2008

2008/5/21 Ondrej Beranek <rainbof na gmail.com>:

> pokud by se jednalo o tistenou formu, tak razeni dle "urovne" je mimo
> protoze kazda vyzaduje jiny system pristupu.

Myslel jsem to tak, ze nejdriv by melo vzniknout neco jako
"Python managed wikipedia" a teprve az by bylo co tisknout, tak
byl-li by o to vubec zajem, tak by se to formou nejakych excerptions
tisklo ev. prekladalo do ruznych jazyku...

Ostatne uz tu nekolikrat zaznelo, ze by se mohlo zacit na py.cz

> Ohledne jazyka, myslite si ze cz verze by mela mensi vypovidaci
> schopnost ?

To mi zni jako vypad zastance "cervenouckych jablicek"? :-)))

Anglictina kvuli poctu lidi, kterym by takovy projekt byl
k uzitku + pocet tech, kteri by se na takovem projektu
mohli potencialne podilet.

Ondrej