[python] Vydání knihy o pythonu

slush slush na centrum.cz
Čtvrtek Květen 22 11:31:42 CEST 2008

Jak uz tady nekdo zminil, existuje sluzba (lulu.com), ktera umoznuje
vypublikovat jakoukoliv vasi praci jako knihu. Takove virtualni
nakladatelstvi. Koukal jsem na to a libilo se mi to (akorat nemam, co bych
si nechal tisknout :-).

Takze se opet pripomenu (uz jsem to tady psal), imho idealni kombinace je:

1) kolektivni psani pomoci wiki (samostatne kapitoly spravovane jednotlivymi
mentory); predpoklada vhodnou (neuzavrenou) licenci textu
2) jednou za cas kompilace souvisle publikace z wiki textu (existuji
vselijaka makra, lze to do urcite miry automatizovat) do PDF + moznost tisku
takove publikace (napriklad lulu).

Ciste tistena publikace je dnes imho nesmysl. Je to neflexibilni a knizka
zastarava. Lidem, co lpí na papíru bych ale dotisk/prodej umožnil.

Kazdopadne vidim, ze pythoni konferu navstevuje mnoho lidi s naprosto
diametralnimi ocekavanimi, takze pochybuju, ze se kdy na cemkoliv shodneme
:-).

Marek