[python] Vyd�n� knihy o pythonu

Filip Štědronský regnarg na seznam.cz
Čtvrtek Květen 22 15:49:57 CEST 2008

On Čt, kvě 22, 2008 at 11:31:42 +0200, slush wrote:
> Takze se opet pripomenu (uz jsem to tady psal), imho idealni kombinace je:
>
> 1) kolektivni psani pomoci wiki (samostatne kapitoly spravovane jednotlivymi
> mentory); predpoklada vhodnou (neuzavrenou) licenci textu
> 2) jednou za cas kompilace souvisle publikace z wiki textu (existuji
> vselijaka makra, lze to do urcite miry automatizovat) do PDF + moznost tisku
> takove publikace (napriklad lulu).

+1 to je rozumný nápad a na rozdíl od mnoha ostatních má
hlavu a patu. Ano, knihy jsou i v dnešní době potřeba, ale
není jediný důvod, proč by někdo nemohl dát přednost
elektronické podobě. Svobodná licence by měla být snad
samozřejmostí...

Nebyl by problém vytvořit nějakou systematickou strukturu
wiki, kterou by šlo poté sadou automatizovaných skriptů
převést do LaTeXu, což by umožnilo jak snadný tisk tak
distribuci v PDF. Teď už to chce jen konečně se pustit
do nějaké realizace...

--
regnarg --- http://rg.pretel.cz -- JID: regnarg na jabber.cz
V péči o štěstí druhých nacházíme své vlastní.   --Platón