[python] Vyd�n� knihy o pythonu

Filip Štědronský regnarg na seznam.cz
Čtvrtek Květen 22 16:16:13 CEST 2008

On Čt, kvě 22, 2008 at 04:01:43 +0200, superman wrote:
> Pokud chcete tvořit knowledge base sborník, pak je níže naznačený postup
> zcela v souladu se záměrem. Bude skladištěm nesourodých textů velmi
> odlišné kvality stylem "co dům dal".

Nevím, co je záměrem iniciátorů projektu, ale jak jistě
víte, tohle je přesně to, čemu jsem se snažil zabránit
(proto jsem taky nesouhlasil s pracováním prostřednictvím
py.cz). Wiki nemusí znamenat, že to bude upravovat každý,
o každou kapitolu by se samozřejmě musel starat zodpovědný
autor.

Pro koho to je ? Nevím o nic víc než Vy. Má představa
(která zde nehraje žádnou roli, ale pro úplnost)
byla kniha pro mírně-středně pokročilé, případně pro
dostání se na úroveň mírně-středně pokročilého, čili
takovou, kdy člověk bude moci psát v Pythonu běžně
(uživateli) použitelné programy, bez toho, aby se snažil
nějak zabývat detaily jazyka samotného. Prostě naučit se
to používat, samozřejmě s ohledem na principy a filozofii
Pythonu.

Rozhodně si nemyslím, že nějaká holá referenčn příručka
či podobná sbírka bez nějaké vize by měla větší cenu,
samozřejmě, možná i pro něco takového by se našlo
uplatnění, ale rozhodně by to byl celkově nižší přínos.
Referenční záležitosti si může při troše snahy najít
každý, naučit se něco je ovšem složitější.

S pozrdravem
regnarg

--
regnarg --- http://rg.pretel.cz -- JID: regnarg na jabber.cz
V péči o štěstí druhých nacházíme své vlastní.   --Platón