[python] Vyd�n� knihy o pythonu

superman feed na centrum.cz
Čtvrtek Květen 22 16:32:15 CEST 2008

Podle mě dobrá kniha může vzniknout pouze tehdy, když to někdo (ne nutně
jeden člověk) bude vést.

Technické prostředky jsou jen prostředek k naplnění cíle - a dokud se
neurčí cíl - je zbytečné bavit se o prostředcích. Tedy třeba o tom,
jestli to bude wiki, nebo jestli se u někoho budou sházet plain texty,
či formátované texty a komplet včetně draftů někde bude k dispozici,
nebo cokoli jiného.

Fajn - řekněme, že to bude třeba kniho pro "xyz" čtenáře - tedy třeba
pro mírně-středně pokročilé, pak je druhým krokem vytvořit osnovu, podle
které se pojede. Při ní se vůbec ujasní o co v knížce půjde. Osnova není
neměnná, ale jak chcete udělat dobrou knihu, a rozdělit práci třeba na
bázi dobrovolníků, kteří napíšu co je jim známé a blízké za části, bez
osnovy? Prostě knihu v týmu bez jasné osnovy, které není skladištěm
různě nesourodých vzájemně nenavazujících textů, nenapíšete.

Ale já už mlčím. Jen by se neměl ztratit cíl.

Nevím, co je záměrem iniciátorů projektu, ale jak jistě