[python] Vydání knihy o pythonu

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Květen 23 09:21:26 CEST 2008

1) Vidím určité rozdíly mezi Temelínem a příručkou.
Zdají se mi nezanedbatelné.
"Morava nezvládá příliv ozářených utečenců!!!"
"Čechy vylidněny pythonovým spadem!!!"

2) Už minule jsem psal že nemíním bránit nikomu aby se stal slavným
spisovatelem (myslím že Rowlingová taky začala diskuzí na web-u ;-)

3) Supermane náš vážně pravdu. Nikdy jsem knihu nepsal. A pro python
jsem ji nikdy nepotřeboval.

Sakra, tím jsem vlastně měl tento příspěvek začít :-))
Vidíte - neměl jsem předem nachystanou osnovu a to jsou ty důsledky.

Slibuji že dál se nebudu to tohoto tématu montovat, ale každému opravdu
držím palce! Přispět mohu leda kecama - jsem zelenáč.

ZU