[python] Vydání knihy o pythonu

superman feed na centrum.cz
Pátek Květen 23 08:56:24 CEST 2008

Acho jo,

proč se Ti inženýři s tou atomovou elektrárnou tak vlečou! Můj otec by
řekl: místo řečí už jsi mohl mít část elektrárny hotovou! Na co
plánování, na co projekt! Můj otec by to zavrhnul! Pokusím se být
konkrétní: postavte každý libovolný blok atomové elektrárny. Máte-li
čas, trochu se v tom porýpejte, udělejte blok co nejlépe a přineste ho
třeba do Dukovan. Hlavně se nesnažte vyrobit už dopředu dokonalý blok. A
pokud Vás to bude těšit, udělejte to znova.

A teď kontrolná otázočka: Opravdu si myslíte, že takto by vznikla
atomová elektrárna?

Myslím, že se nebudu mýlit, když řeknu, že zu1234 nikdy žádnou knihu
nenapsal, a proto má takové názory.