[python] Vydání knihy o pythonu

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Pondělí Květen 26 11:18:40 CEST 2008

Jak to tak ctu tak co to vic strukturovat, nejprve bych definoval
obecna velka temata napr. Django, ktera by se mela probrat u nich
nezbytne veci, a pak bych pokracoval s okrajovymi vecmi. V tom nam
pomuze wiki protoze pokud by se nektera z tech okrajovek ukazala byt
dulezitou muze snadno prerust ve vetsi tema.
Skoda ze nejsem zdatny pythonyr hned bych navrhnul obsah :)