[python] Vydání knihy o pythonu

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pondělí Květen 26 21:50:31 CEST 2008

Jakube,
máte jistě do určité míry pravdu.

Ale ono je to míněno s určitou nadsázkou.
Nikdy se mi to takhle, jednoduše nepodařilo.
Ale dobře se tak studuje.

Obecně: kdyby bylo podle mne, byl bych odborníkem
v jednom jazyku (studoval bych všechny knihy o něm)
a užíval bych si to že jsem geroj.

Realita je taková, že když chci mermomoci uživit rodinu, musím udělat co
je zapotřebí. Jak? Jak to jde. Na výběr moc nemám. A jestli je to běžné?
Nevím.

ZU