[python] Bitmapovy editor v Pythonu

rajcze rajcze na gmail.com
Sobota Listopad 22 17:36:50 CET 2008

Strycek google na me vyhodil treba tohle.

http://www.java2s.com/Code/Python/GUI-Tk/Canvas.htm

muzes se od toho odpichnout, kdyz tedy ani nevis kde zacit.

Jinak vetsinou je dobre zacit nejakou analyzou - minimalne si sepsat
co vsechno ma tvuj program umet.

A ze jsem tak smely - to je nejaky projekt do skoly, nebo proc zacinas
zjistovat informace teprve ve chvili kdy te "tlaci cas"?

joza