[python] Bitmapovy editor v Pythonu

Jiri Cerny black.jirka na gmail.com
Sobota Listopad 22 17:40:53 CET 2008

Protoze jsem musel napsat neco na maturitu =) , a lidi me rikaly ze tohle
dam , nechtel jsem nic pajet , tak jsem se pustil do programu , asi kdybych
mel vic casu tak pojedu od zacatku a pomalinku , ale nejak jsem zacal
nestihat i predmety ve skole , tak potrebuju trosku moralni pomoci . Diky za
pomoc