[python] Python & databaza

Tomáš Drenčák tomas na drencak.com
Úterý Duben 14 12:19:09 CEST 2009

Ahojte,
chcel by som sa opytat ako efektivne riesit v pythone pristup do databazy.

Momentalne pouzivam SQLAlchemy, ale hladam resp. neviem najst sposob
ako co najlepsie strukturovat kod pouzivajuci tuto kniznicu.
Bol by som velmi rad keby mi niekto vedel odpovedat aspon na niektore
otazky, prip. dal nejaky typ....

- kde umiestnit Session triedu, resp. ako k nej pristupovat?
(singleton pre instanciu, scoped_session)
- ako inicializovat connection? - potrebujem pouzivat rozne databazy -
testovacia, produkcna a na automaticke testy (sqlite)
- kde umiestnit kod pristupujuci k databaze? - vytvorit DAO objekty,
funkcie alebo priamo v kode?
- ako napisat co najlahsie automatizovane testy

Dik
  tomas