[python] Python & databaza

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Úterý Duben 14 14:32:38 CEST 2009

> chcel by som sa opytat ako efektivne riesit v pythone pristup do databazy.

Ahoj,

  neni to asi idealni reseni pro kazdeho, ale ja pouzivam databazovou
vrstvu z Djanga
(http://docs.djangoproject.com/en/dev/intro/overview/). Zbytek
frameworku ignoruju, protoze ho nepotrebuju.

  Vyhodou je to, ze prakticky nemusim vylezt s Pythonu, nikdy jsem
nemusel psat ciste SQL. Ale jako kazdy framework ma samozrejme i sve
omezeni. Jestli na ne narazis, zalezi na tvem zpusobu pouziti.

  Pouzivam ruzne databaze (produkcni, testovaci - automaticke testy).
Django podporuje MySQL, PostgreSQL, SQLite3, Oracle a limitovane MS
SQL

  Jirka