[python] chci se naučit python

Jan Bednařík jan.bednarik na gmail.com
Pondělí Duben 20 13:53:26 CEST 2009

Ahoj,

souhlasím, tutoriál je ideální začátek.

Důležité čtení je PEP 8 - doporučení/standard pro psaní zdrojových
kódů. http://www.python.org/dev/peps/pep-0008/

Pak si prolítni Language Reference http://docs.python.org/reference/ a
Library Reference (pro začátek stačí do 7. kapitoly)
http://docs.python.org/library/

Jinak v Linuxu stačí:
$ python
a pustí se ti interpretr, kde můžeš zkoušet cokoliv (je to nejlepší
kalkulačka ;-)

A vzhledem k tvým zkušenostem bych předem zmínil jednu věc z OOP -
zapomeň na settery a gettery :-) Python má implementován princip
zapouzdření lépe než je běžné v jiných OO jazycích. Přistupuje se
přímo k atributům a jen když je třeba, přetěžíš funkci/chování pro
čtení či přiřazení hodnoty atributu zpětně pomocí tzv. properties.

Honza