[python] chci se naučit python

Jakub Fišer mr na MikyMaus.org
Čtvrtek Duben 23 20:25:34 CEST 2009

děkuju moc všem za tipy!:)

projdu si ty doporučený on-line tutoriály a pak uvidim, jak mi to přejde do
krve..

-miky

--
Jakub Fišer AKA mr na MikyMaus.org
ICQ: I don't see kyou - http://icq.xmpp.cz/

Vyhýbejte se, prosím, přílohám typu Word nebo PowerPoint:

Please avoid sending me Word, PowerPoint, etc. attachments:
http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html