[python] Python a VisualBasic 5

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Pátek Únor 27 20:44:29 CET 2009

Když myslíš, narážím na to že Visual Basic není úplně multiplatformní.. Kdežto java je multiplatformní (běží i na mikrovlnce :))
btw: radím v rámci volby ;)
Nevím co ti vadí na tom že říkám že M$ smrdí (či naopak)...