[python] Python a VisualBasic 5

ehmo diskusie na gmail.com
Pátek Únor 27 20:56:41 CET 2009

Ai,
java mozno multiplatformova je, ale je stale strasne pomala a je to
moloch. do toho neist, neist, neist. :) asi tak, ale tuto diskusiu
skutocne netreba viest, iba odpoved na polozenu otazku. mne to vsak uz
nedalo, musel som nieco napisat, tak ma prosim nezabite

oooo [who cares?]
http://blog.synopsi.com

Calis wrote,