[python] Python a VisualBasic 5

Dan Pressl nu.frix na gmail.com
Pátek Únor 27 21:02:27 CET 2009

Tak ted uz to neda ani me, ale musim "vyvratit" tvrzeni, ze java je
strasne pomala. Ve skole sme testovali rychlost zakladnich operaci nad
maticemi 10k x 10k (transpozice, inverzni matice, soucet a nasobeni 2
matic)a Java 1.6 se svoji rychlosti velmi blizila casum pro ANSI C
(pouzity kompilator gcc). Cili Java mozna pomala je, ale "jak na co".
A to tohle pisu, ac Java je pro me skoro "sprosty" slovo:)

A uz konec OT