[python] Styling

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Středa Leden 7 20:30:41 CET 2009

Jirka Vejrazka wrote:

> Jenom drobne rypnuti (nechci rozpoutat flamewar) - doporucovany
> zpusob (PEP008) je:
>
> import os
> import glob

Snazim se dodrzovat stylove zasady jak muzu a s vetsinou souhlasim.
Dokonce uz radim importy doporucovanym zpusobem (standard lib, 3rd party
lib, local lib) a mezi temito skupinami prazdny radek. Zjistil jsem, ze
to prinasi vyhody a prehlednost.

Ale na toto jsem nepristoupil. Nevidim duvod, proc plytvat na zacatku
souboru cennym vertikalnim prostorem na treba 10 standardnich modulu.

Muzete mi nekdo osvetlit duvod tohoto doporuceni? Treba pochopim.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz