[python] Styling

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Středa Leden 7 21:39:50 CET 2009

> Ale na toto jsem nepristoupil. Nevidim duvod, proc plytvat na zacatku
> souboru cennym vertikalnim prostorem na treba 10 standardnich modulu.

Cennym? V jakem smyslu? Prostor na obrazovce, disku?

Ale vazne, jde o konvenci, nikdo nikoho nenuti. Lepe se to cte (aspon
mne). Zrejme to zjednodusuje praci nekterym analyzatorum kodu (mozna,
nejsem si 100% jisty).

Ja to vidim tak, ze pri praci kdy muj kod muzou videt jini lide (a
pracovat s nim), mel bych se maximalne prizpusobit standardum abych
jim zjednodusil praci. Nic vic za tim neni.

   Jirka