[python] Webserver

ehmo diskusie na gmail.com
Pondělí Leden 12 21:34:15 CET 2009

Ai,
ja twisted moc nemusim, zato som extremne spokojny s django. uz aj
preto ze mas moznost vyuzit to pre app engine, co je v urcitom zmysle
najlepsi hosting pre python. 500gb space, 12 tb traffic, django, atd.
myslim ze je to velka sanca vyuzivat skutocne kvalitne prostredie za
skvele peniaze (zadarmo, resp $50 ak chces vlastnu domenu).

oooo [who cares?]
http://blog.synopsi.com

Koumes21 wrote,