[python] Webserver

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Pondělí Leden 12 21:42:30 CET 2009

> Pythonovským webserverem zkušenosti? Studoval jsem Twisted, který vypadá
> zajímavě, ale v jeho dokumentaci není nejjednodušší se vyznat.
> Každopádně obsahuje několik "balíčků", z nichž každý funguje jako
> webserver a využívá stejný základ jako ostatní. Nejvíc se mi asi líbí
> Nevow, ale nejsem úplně rozhodnut. Nebo myslíte, že je lepší třeba Zope?
> Ten je prý jaksi částečně založený na Twisted a umožňuje rychlý vývoj
> webových aplikací. Další možností je Django. Zkrátka, pokud někdo máte
> zkušenosti s konkrétním frameworkem, byl bych rád, kdybyste se podělili
> [...]

Django ma vyhodu v tom, ze jej podporuje google appengine. Nadruhou stranu,
ja jsem se pred case dival na zope, django, a jeste neco, uz nevim co a vsechno
mi to pripadalo nejake divne - jako ze jsem nevedel, kde zacit. Skocil jsem u
kombinace:
           pylons + sqlalchemy
a nemohu si to vynachvalit.

Jinak, nepletes si webserver a webovy framework? Ja jako webovy framework
pouzivam pylons, jako web-server na vyvoj web-server, ktery je zabudovany
v paste, nad kterym je pylons postaven, a na produkcnim serveru mi
bezi apache httpd + modpython.
--
Petr