[python] Mysql

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Úterý Leden 13 11:36:17 CET 2009

Aha, ted koukam do dokumentace a zjistuju, ze jsem placl blbost.
Hmm, to je divny, vzdycky jsem pouzival _mysql (nez jsem nedavno presel
na SQLAlchemy).
To je divny, fakt bych dal ruku do ohne za to, ze kdyz jsem s MySQLdb
pred nejakym casem zacinal, ze to tak muselo byt.
No, i mistr tesar ..... ;-)

Takze se omlouvam za klamavou informaci.

Tomas