[python] Mysql

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Úterý Leden 13 12:21:29 CET 2009

No ono je to tak ze ve 2.5 to byt nemusi ale ve 2.6 jo certvi co je to za
certovinu. Nejspis nefunguje nejakej mechanismus co to driv "natahoval"
automaticky. To sou ty vecny zmeny v pythonu... nic nemuze zustat jak to
bylo... vsechno se zlepsuje/zmensuje/zrychluje, ... takze uz dnes se mame
lip nez zitra...