[python] Kniha o Jave

Dan Pressl nu.frix na gmail.com
Úterý Leden 13 22:38:33 CET 2009

Hujec,
osobne sem prvak na FAV prosel s knizkou od Doc. Herouta:

http://www.root.cz/clanky/ucebnice-jazyka-java-recenze/

Je psana skvelym stylem, prehledny ukazky kodu a srovnani ci varovani
pro lidi, co znaji pascal ci ANSI C. Navic je psana stylem vic blizsi
studentum, takze se opravdu prijemne cte.

Snad sem pomohl:)