[python] Kniha o Jave

RMiklos na pss.sk RMiklos na pss.sk
Středa Leden 14 09:05:57 CET 2009

Ja ked som potreboval rychlo zacat pracovat s Javou, prve co som si
precital bolo
http://knuth.luther.edu/~bmiller/Java4Python/Java4Python.html
http://knuth.luther.edu/~bmiller/Java4Python/Java4Python.pdf
Ide sa tam hned k veci ako sa v Jave robi s praktickymi vecami napr.  list
a dictionary.
Zatial co mnohe knihy genericke datove struktury ako ArrayList, HashMap,
TreeMap atd preberaju az ako pokrocile tema v horeuvedenom manuale sa ide
hned k veci.
Ten Herout, ktoreho ti tu doporucovali je dobry tiez, ale generika v prvom
diele tiez neprebera. Ma na to samostatny diel, ktory som zatial necital.
Nieco ako Beazley asi prelozene nie je.
Prelozeny je napriklad Java Cookbook (
http://knihy.cpress.cz/knihy/pocitacova-literatura/programovani/java-kucharka-programatora/
) ale to nie je tak komprimovane ako Beazley.