[python] mod_python postupne zobrazeni stranky...

Koumes21 koumes21 na gmail.com
Středa Leden 14 17:09:57 CET 2009

Ono nešlo tak moc jestli se to vykreslí najednou nebo postupně jako spíš
o to, jestli to můžu načítat dvakrát paralelně. Druhá věc je to, že šlo
o stahování souborů, ne stránek, a u stahování souborů se vykreslování
moc v úvahu nebere. Moje záměry byly následující: abych mohl posílat
soubory ke stažení přímo ze SQL databáze a aby případně šla regulovat
rychlost připojení. A samozřejmě aby šlo stahovat více než jeden soubor
najednou.

Koumes21